پرسش و پاسخ

در این صفحه سعی کردیم پاسخگوی سوالاتی باشیم که در زمان استفاده از خدمات همواره برای شما پیش می‌آید. اگر سوال شما در بین این سوالات نیست، با ما تماس بگیرید.

ثبت نام در همواره

چطور به عنوان مهمان در همواره ثبت‌نام کنم؟

برای ثبت‌نام در همواره از منوی بالای صفحه به قسمت «ثبت‌نام» بروید و اطلاعات فردی را وارد کنید. این اطلاعات شامل نام کاربری، پست الکترونیک، شماره تلفن همراه و کلمه عبور است. بعد از تکمیل اطلاعات، کلید ثبت را بزنید. حالا شما روی ورود کلیک کنید و نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.
ثبت‌نام شما کامل شد. به همواره خوش آمدید

چطور به عنوان بوم دار در همواره ثبت‌نام کنم؟

از منوی بالای صفحه در بخش «ثبت نام» می‌توانید ثبت نام را کلیک کنید و عضویت به عنوان مالک را انتخاب کنید.

رزرو در همواره

چطور در همواره اقامتگاه رزرو کنم؟

برای رزرو اقامتگاه ابتدا باید وارد حساب کاربری شوید، سپس مقصد مورد نظرتان را در نوار جستجوی بالای صفحه وارد کنید و کلید جستجو را بزنید.
در صفحه جدید اطلاعات مربوط به تمام اقامتگاه‌های موجود در مقصد مورد نظرتان قابل مشاهده است. برای پیدا کردن اقامتگاه مناسب، در بالای صفحه، اطلاعات تکمیلی مثل تاریخ ورود و خروج، تعداد نفرات و نوع اقامتگاه مورد نظرتان را مشخص کنید.
بعد از انتخاب اقامتگاه مورد نظرتان، در قسمت چپ صفحه، اطلاعات مربوط به مدت زمان رزرو اقامتگاه را همراه با قیمتِ آن می‌بینید. اگر کد تخفیف دارید قسمت «کد تخفیف» را فعال کنید و کد را وارد کنید. برای رزرو روی کلید «رزرو» کلیک کنید.
در صفحه «رزرو نهایی همواره» اطلاعات کلی درباره اقامتگاه و مدت زمان اقامت و درگاه‌های بانکی را مشاهده می‌کنید. بعد از اطمینان از صحت اطلاعات مربوط به سفر، درگاه بانکی را انتخاب کنید و پرداخت را انجام دهید.
پس از پرداخت هزینه، اقامتگاه در تاریخ مشخص شده، در اختیار شما خواهد بود.
در صورت نیاز به ایجاد تغییر در اطلاعات ثبت شده، با زدن کلید بازگشت، می‌توانید به مرحله قبل بازگردید و اطلاعات را اصلاح کنید.

چطور رزرو اقامتگاه را قطعی کنم؟

رزرو آنلاین اقامتگاه به معنی قطعی شدن اجاره آن برای شما است.
در حالت‌های خاص یا در صورت کنسل شدنِ رزرو توسط میزبان، همکاران ما در پشتیبانی همواره موضوع را پیگیری می‌کنند و تا رزرو اقامتگاهی دیگر در کنار شما خواهند بود.

چطور از کد تخفیف استفاده کنم؟

بعد از تکمیل اطلاعات مربوط به سفر، قبل از ورود به صفحه پرداخت، می‌توانید کلید کد تخفیف را روشن کنید و پس از وارد کردن عبارت کد تخفیف به صفحه پرداخت وارد شوید.

سوالات عمومی

اگر مشکلی برای سکونت در اقامتگاه داشته باشم، همواره چطور به من کمک می‌کند؟

اگر مسافر نتواند در اقامتگاه رزرو شده ساکن شود، همکاران ما در پشتیبانی همواره موضوع را در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی می‌کنند و اقامتگاه جایگزین را، با شرایط مشابه، در اختیار مسافر قرار می‌دهند.
اگر امکان جایگزین کردن اقامتگاه دیگری وجود نداشته باشد، تمام هزینه به مسافر پرداخت خواهد شد.
نکته: فرآیند برگشت هزینه ممکن است تا دو روز کاری زمان‌بر باشد.

چطور به همواره اعتماد کنم؟

امنیت مسافران مهم‌ترین دغدغه ما در همواره است و برای تامین آن تلاش می‌کنیم. به همین دلیل تمام مجوزهای لازم را دریافت کردیم و در بررسی اقامتگاه‌ها تمام قانون‌ها و دستورالعمل‌های ضروری را اجرا می‌کنیم.

جستجو

مهر 1398

  • ش
  • ی
  • د
  • س
  • چ
  • پ
  • ج
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30

آبان 1398

  • ش
  • ی
  • د
  • س
  • چ
  • پ
  • ج
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
0 بزرگسالان
0 فرزندان
قیمت
امکانات
تسهیلات

مقایسه آگهی ها

مقایسه کنید