قوانین و مقررات

استفاده از تمامی امکانات این وبسایت مبنی بر تایید قوانین همواره میباشد

موارد ذکر شده در پایین جهت بالا بردن آگاهی مشتری از قوانین پلتفرم رزرو آنلاین همواره بوده و تایید قوانین و شرایط در مرحله پایانی رزرو به منزله پذیرش تمام شرایط مذکور خواهد بود.

لازم به ذکر است که امکان تغییر شرایط و قوانین در طول زمان بر اساس خدمات اضافه شده و تغییر قوانین تجارت الکترونیک وجود دارد و اطلاعات مربوطه در صفحه جاری بروزرسانی خواهد شد. لذا خواهشمند است نسبت به آگاهی از جزئیات ذکر شده در طی زمان اطمینان حاصل نمایید.

در صورت وجود هرگونه سوال و ابهامی در خصوص نحوه سفارش گذاری، محصولات و یا درخواست راهنمایی تلفنی با شماره تلفن پشتیبانی و درج شده در صفحه اول (۰۲۱88814596) تماس حاصل نمایید.

تاریخ بروزرسانی قوانین : 1398/3/19

شرایط و قوانین رزرو

شرایط و قوانین استفاده از اقامتگاه

۱- همواره تابع قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران است.

۲- ثبت‌نام و استفاده از خدمات همواره فقط برای افراد ۱۸سال یا بیشتر مجاز است.

۳- برگزاری جشن و مهمانی و همراه داشتن حیوان خانگی در اقامتگاه‌های تحت پوشش همواره مجاز نیست.

4- مهمان می‌پذیرد سقف ظرفیت اعلام شده را رعایت کند. اگر، به هر دلیل، تعداد افرادی که قرار است در اقامتگاه حضور داشته باشند بیشتر از ظرفیت اعلام شده باشد مهمان باید با پشتیبانی همواره تماس بگیرد تا حداکثر ظرفیت واحد توسط همواره بررسی شود. این هماهنگی باید پیش از رزرو انجام شود و هزینه نفرات اضافی نیز در هنگام رزرو دریافت خواهد شد.

5- کودکانی که بیش از ۳ سال دارند یک نفر محسوب می‌شوند.

‍6- طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران مهمان می‌پذیرد در زمان حضور در اقامتگاه موارد غیر مجاز مانند سلاح، مواد مخدر و مشروبات الکلی همراه نداشته باشد.

7- مهمان می‌پذیرد در زمان حضور در اقامتگاه فعالیتی مغایر با قوانین جمهوری اسلامی و یا مخالف با عرف جامعه نداشته باشد.

8- مهمان می‌پذیرد هنگام ثبت‌نام در وب‌سایت همواره قوانین و مقررات استفاده از همواره را کامل مطالعه کند و بعد از پذیرفتن آن‌ها ثبت‌نام انجام دهد.

9- طبق قوانین جمهوری اسلامی استفاده از اقامتگاه‌های همواره نیاز به ارائه مدرک شناسایی معتبر برای زوجین دارد که در صورت نیاز توسط میزبان بررسی می‌شود.

10- استفاده از اتاق مشترک برای هر ایرانی همراه با تبعه خارجی در اکثر اماکن اقامتی ایران امکانپذیر نیست. در صورت داشتن شرایط مشابه، قبلاً از مکان اقامتی مربوطه استعلام فرمائید. در غیر اینصورت مسئولیتی متوجه همواره نخواهد بود.

 

در صورت عدم رعایت موارد اعلام شده در بندهای بالا میزبان می‌تواند از پذیرش مهمان خودداری کند. در این شرایط مجموعه هموارع تعهدی بابت بازگشت هزینه پرداخت شده به مهمان ندارد.

شرایط و قوانین رزرو و سکونت در اقامتگاه

۱- رزرو قطعی اقامتگاه به معنی پرداخت موفق هزینه برای روزهای تعیین شده از طریق درگاه بانکی در وب‌سایت همواره و تایید رزرو از طرف میزبان است.

2- کلیه رزروهایی که بطور قطعی از این سایت انجام شده است، بطور مستقیم توسط همواره، تعیین جا و نهایی می گردد. ولی در عین حال ممکن است در مواردی بسیار خاص در چند ساعت اداری بعد از رزرو نهایی، بدلیل مشکلات اماکن مربوطه، موارد امنیتی مثل ورود مقامات بلند پایه به اقامتگاه، خرابی ها و موارد فورس ماژور، اشتباهات کارمندان اقامتگاه و غیره رزرو از طرف اماکن مربوطه لغو گردد. در اینصورت، هموره نهایت تلاش خود را خواهد کرد تا مشکل پیش آمده رفع گردد و یا رزروی در اماکن مشابه برای شما انجام شود و یا در صورت عدم امکان، وجه پرداختی عیناً به مسافر برگردانده خواهد شد. در اینگونه موارد، مسافر حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

3- تنها رزرو هایی قطعی خواهند بود که هزینه آنها بطور کامل پرداخت شده باشد. واریزی علی الحساب یا عدم اطلاع و ثبت فیش بانکی پس از پرداخت یا مشکلات سیستم پرداخت آنلاین، بطوریکه مبلغ به حساب همواره واریز نشده باشد، رزرو قطعی به همراه نخواهد داشت و همواره هیچگونه مسئولیتی در این موارد ندارد.

 

4- در صورتی که به دلیل وجود مشکل در شبکه بانکی یا اینترنتی پرداخت موفق انجام نشود رزرو صورت نگرفته است. در این شرایط بانک‌ مبلغ کسر شده را طی ۷۲ ساعت به حساب شما بازگشت خواهد داد.

5- اطلاعات مربوط به اقامتگاه مثل هزینه اجاره و کیفیت محلِ آن طبق اعلام میزبان ثبت شده است و همواره مسئولیتی در این مورد ندارد. اما در صورت دریافت گزارش از مهمان در این مورد پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

6- از مهمان‌ها انتظار داریم در صورت مغایرت اطلاعات ثبت شده درباره امکانات اقامتگاه و وضعیت واقعیِ آن موضوع را، در ابتدای ورود به همراه تصویر واضح از مغایرت، به پشتیبانی همواره اطلاع دهند. در این شرایط همواره موظف است اقامتگاه دیگری با شرایط مشابه در اختیار مهمان قرار دهد. در صورت عدم تمایل مهمان به جایگزینی اقامتگاه یا نبودِ اقامتگاه مشابه هزینه پرداخت شده توسط مهمان به حساب ایشان برگشت داده می‌شود. انتقال این وجه به سه روز کاری زمان نیاز دارد.

7- تحویل اقامتگاه به مهمان ساعت ۱۴:۰۰ در روز ورود و بازتحویل آن به میزبان ساعت ۱۲:۰۰ در روز خروج است. مهمان می‌پذیرد در صورت نیاز به تحویل گرفتن یا تحویل دادن در ساعتی متفاوت از ساعت اعلام شده قبل از ورود به اقامتگاه با میزبان هماهنگی‌های لازم را انجام دهد.

8- مهمان می‌پذیرد در صورت وارد کردن آسیب به اقامتگاه یا وسایل موجود در آن هزینه جبران خسارت را به میزبان پرداخت کند.

9- مهمان می‌پذیرد برای تغییر شرایط استفاده از اقامتگاه، مثل ساعت ورود و خروج یا استفاده از امکانات اضافی، قبل از ورود به اقامتگاه با میزبان هماهنگی‌های لازم را انجام دهد.

10- در صورت عدم مراجعه مهمان به اقامتگاه، در زمان تعیین شده برای رزرو (و عدم اعلام کنسلی سفر در زمان معین و عدم موفقیت ارائه اتاق رزرو شده در فهرست اتاق‌های کنسلی و عدم پذیرش توسط فردی دیگر)، اقامتگاه به شخص دیگری واگذار نمی‌شود و امکان برگشت دادن هزینه رزرو به مهمان وجود ندارد.

عودت هزینه رزرو در صورت عدم رضایت از اقامتگاه

  • حداقل استانداردهای ملک
  • مطابقت نداشتن با توضیحات لیست میزبان مانند متراژ، تعداد خواب ها و …
  • توضیح ملک برای خصوصی بودن آن .

مهمان تنها ۲۴ ساعت بعد از تاریخ شروع رزرو خود مهلت دارد تا یکی از موارد بالا را برای استرداد پول خود از طریق اپلیکشن “همواره” یا تلفن ۰۲۱88814596 به سایت اعلام کند. ( شرایط ذکر شده برای استرداد پول مهمان غیرقابل تغییر و جایگزینی هستند.)

در صورت لغو رزرو توسط مالک ، مهمان می تواند انتخاب کند یا تمامی پول به او بازگردانده شود و یا با انتخاب اقامتگاه جدید، سایت پیش پرداخت را برای رزرو جدید در نظر گرفته و همچنین میزبان باید بداند که این لغو رزرو در بازخورد صفحه اش به صورت خودکار ثبت خواهد شد .

هرگونه اصلاح یا تغییر در رزرو توسط مهمان و یا میزبان با مسئولیت و هماهنگی خودشان صورت می گیرد و سایت هیچ دخالتی نخواهدداشت.

در صورتیکه سایت قراردادی را لغو کند، هیچگونه مسئولیتی برای پرداخت خسارت به میزبان و مهمان ندارد.

خسارت وارده به محل اقامت

مهمان وظیفه دارد ملک را همانطور که تحویل می گیرد، تحویل نیز بدهد و در صورت بروز هرگونه خسارتی توسط خودش، مهمانانش و یا افرادی که با اجازه او به ملک وارد شده اند، پدید آید موظف به جبران می باشد.

اعلام خسارت توسط میزبان به مهمان انجام خواهد شد. در صورت توافق مهمان خسارت را پرداخت می کند.

اقامت بیش از حد بدون رضایت میزبان

مهمان متعهد به تحویل ملک در زمان مشخص شده در لیست میزبان می باشد در غیراینصورت میزبان اختیار بیرون کردن آنها و گرفتن جریمه ای که دو برابر مبلغ توافقی شبانه است را دارد.

اعلام سوء رفتار

در صورتیکه طی اقامت مهمان در ملک میزبان هر یک از طرفین شاهد رفتار نامناسب، دزدی، خشونت و غیره بودند ابتدا سریعاً به پلیس اطلاع داده و سپس سایت را مطلع می کنند. اما سایت مسئولیتی برای اقدام علیه آن افراد ندارد و تنها حساب کاربری آن فرد حذف خواهد شد.

کاربران نباید

هیچ قانون محلی ، استانی، کشوری، منطقه ای و ملی را زیر پا بگذارند.

از سرویس برای تبلیغات و اهداف دیگر استفاده کنند.

اطلاعات، عکس یا مشخصات شخص دیگری را بدون اجازه او استفاده کند.

اطلاعات حساب شخصی دیگر را بدون اجازه او استفاده کند.

تلاشی برای تخریب یا رخنه به سیستم، خط سایت، جعل و غیره انجام دهد.

همکاری در تحریک و تشویق شخص ثالث در هر یک از موارد بالا انجام دهد.

سایت حق بررسی و تحقیق و پیگرد قانونی را در هر یک از موارد بالا تا بالاترین حد قانونی دارد.

اعلام سوء رفتار

در صورتیکه طی اقامت مهمان در ملک میزبان هر یک از طرفین شاهد رفتار نامناسب، دزدی، خشونت و غیره بودند ابتدا سریعاً به پلیس اطلاع داده و سپس سایت را مطلع می کنند. اما سایت مسئولیتی برای اقدام علیه آن افراد ندارد و تنها حساب کاربری آن فرد حذف خواهد شد.

شرایط و قوانین لغو رزرو

لغو رزرو در روزهای عادی

۱- در صورتی که از زمان لغو رزرو تا تاریخ ورود مهمان به اقامتگاه بیش از ۷ روز مانده باشد تمام هزینه پرداخت شده به مهمان بازگشت داده خواهد شد.

۲- در صورتی که از زمان لغو رزرو تا تاریخ ورود مهمان به اقامتگاه بین ۷ تا ۲ روز مانده باشد ۲۰ درصد مبلغ رزرو کسر و ۸۰ درصد باقی هزینه پرداخت شده به مهمان بازگشت داده خواهد شد.

*پرداخت هزینه به سه روز کاری زمان نیاز دارد.

۳- در صورت لغو رزرو در کمتر از ۴۸ ساعت قبل از زمان تحویل هیچ مبلغی به مهمان برگشت داده نمی‌شود.

لغو رزرو در روزهای اوج سفر

در صورت لغو رزرو در روزهای اوج سفر هیچ مبلغی به مهمان بازگشت داده نمی‌شود.

*روزهای اوج سفر تعطیلات نوروز، تعطیلات نیمه خرداد، تعطیلات ۲۲بهمن و روزهایی از تقویم است که دو یا چند روز تعطیلی متوالی وجود دارد.

جستجو

آبان 1398

  • ش
  • ی
  • د
  • س
  • چ
  • پ
  • ج
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30

آذر 1398

  • ش
  • ی
  • د
  • س
  • چ
  • پ
  • ج
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
0 بزرگسالان
0 فرزندان
قیمت
امکانات
تسهیلات

مقایسه آگهی ها

مقایسه کنید